Skoldeckarna 6 Mobil-tjuven (Lättläst)
Max och Penny är superbra på att lösa mysterier! Och det är tur för det händer en hel del skumma saker på deras skola.
Max och Pennys lärare har blivit sjuk, och de ska ha vikarie i några dagar. Hela klassen tycker att det är kul med en ny lärare, och Eva verkar snäll. Men när Penny går in på rasten för att hämta sitt äpple ser hon att Eva rotar i en klasskompis väska. Strax därefter upptäcker Axel att hans mobil är borta! Kan det vara så att Eva stjäl av barnen? Det måste skoldeckarna ta reda på!
Skoldeckarna är en lättläst serie av författaren Lena Lilleste och tecknaren Lena Forsman. Böckerna har kort och läsvänlig text, spännande handling och massor av färgstarka bilder. Själva berättelserna är skrivna med små bokstäver, men i bilderna finns pratbubblor med stora bokstäver. Man kan alltså öva läsning på två nivåer. Och det bästa av allt: Det är så spännande att man glömmer att man övar!
- Bokserie: Lättläst
- Läsålder: 6-9
Produktomdömen och recensioner är viktiga verktyg för Babyland i syfte att informera och inspirera våra kunder.
Vårt huvudfokus är att ha transparenta och relevanta recensioner om vårt produktsortiment.
Läs mer i vår recensionspolicy.
- EAN:
- 9789129728972
- Varumärke:
- Rabén & Sjögren
- Kategori:
- Leksaker > Barnböcker > Sagoböcker 6-9 år
till i din varukorg.
Snabb leverans