Kundvagnen laddas  

Kundservice

Telefon 08-555 912 00

Måndag- Torsdag 09:00-16:00 
Fredag 09:00-14:00
Kundservice har stängt på röda dagar
Lunchstängt 12:00-13:00

Mail [email protected]

 

Avvikande telefontider:

 

Butik Stockholm

Butikens öppettider och kontaktuppgifter hittar du här!

 

 

Här finns svar på våra vanligaste frågor:

Finns specifik vara i er fysiska butik?

Lagersaldot på vår hemsida anger saldot för att handla online, butikssaldot visas ej direkt på hemsidan. Vill du veta om en specifik produkt innan du besöker vår butik på Karlbergsvägen i Stockholm är du välkommen att ringa butiken på telefonnummer 08-555 912 10.

När kommer mitt paket?

Du mottager ett leveransbesked per mejl när ditt paket lämnar vårt lager.
Mejlet innehåller en länk som du kan klicka på för att spåra ditt paket under fraktgången.

Hur gör jag en retur?

För att göra en retur behöver du mejla vår kundservice så hjälper de dig vidare.
Mejla ordernummer samt info om vilken vara du vill returnera till [email protected].

Jag behöver reklamera en vara, hur går jag tillväga?

För att göra en reklamation behöver du mejla in reklamationsunderlag till [email protected]. I mejlet vill vi ha så mycket info så möjligt för att kunna hjälpa dig på bästa sätt. Se till att få med ordernummer och serienummer/batchnummer samt bild/video där skadan framgår. Normalt svarar vi på mejl inom 24 timmar.

Jag saknade en produkt i mitt paket, hur gör jag?

Vi försöker alltid i första hand att sammanpacka våra paket så har ni beställt en större produkt är det alltid bra att dubbelkolla i denna kartong innan ni kontaktar kundservice. Skulle ni fortfarande sakna någon vara i er beställning kontaktar ni kundservice på [email protected] 

Hur går jag till väga om jag önskar returnera en del i ett paket?

Vid köp av paket tar man del av ett paketpris, skulle man köpa delarna i paketet individuellt har de andra priser. Vid köp av paket där kunden önskar skicka tillbaka något för att endast behålla delar av paketet betraktas delarna återigen som individuella produkter och respektive del sitt originalpris.

T.ex. Om man köper ett paket med sittvagn och liggdel men önskar returnera liggdelen kommer krediteringen bero på sittvagnens individuella pris. Mellanskillnaden för paketets pris och sittvagnens individuella pris (som kunden valt att köpa) är det som kommer att krediteras. Skulle kunden valt att behålla liggdelen blir det tvärs om. Priserna räknas ut via kundserviceavdelningen och vi rekommenderar er därför att kontakta dem först för att få information om vad som kommer att krediteras

Produkten läggs i din varukorg.
Produkten har lagts
till i din varukorg.