Varukorgen laddas
Kärnan Lätt att läsa Snabba på Stitch
79 kr
Snabba på Stitch! Fartfyllt äventyr för små bokslukare
Aliens vill ha tag i Stitch. Därför ger sig han och Lilo i väg på ett vilt äventyr. Hur ska det gå för dem?
Gillar ditt barn att läsa nya ord? Tycker nditt barn om att läsa för sig själv? Den här boken är en perfekt.
- Läsålder: 6-9 år
- Antal sidor: 32
Produktomdömen och recensioner är viktiga verktyg för Babyland i syfte att informera och inspirera våra kunder.
Vårt huvudfokus är att ha transparenta och relevanta recensioner om vårt produktsortiment.
Läs mer i vår recensionspolicy.
- EAN:
- 9789157035776
- Varumärken:
- Disney Stitch, Kärnan
- Kategori:
- Leksaker > Barnböcker > Sagoböcker 6-9 år
Produkten läggs i din varukorg.
Produkten har lagts
till i din varukorg.
till i din varukorg.
Snabb leverans



