Varukorgen laddas
Disney Nalle Puhs Pumpa (Lätt att läsa)
59 kr
Nalle Puh planterar ett pumpafrö. Han väntar och äter och äter och väntar, medan han sitter och ser på när den växer.
Gillar ditt barn att läsa nya ord? Tycker ditt barn om att läsa för sig själv? Den här boken är en perfekt present till en liten bokslikare. Den är garanterat skojig!
Antal sidor: 32
Produktomdömen och recensioner är viktiga verktyg för Babyland i syfte att informera och inspirera våra kunder.
Vårt huvudfokus är att ha transparenta och relevanta recensioner om vårt produktsortiment.
Läs mer i vår recensionspolicy.
- EAN:
- 9789157032508
- Varumärken:
- Disney, Kärnan
- Kategori:
- Leksaker > Barnböcker > Sagoböcker 3-6 år
Produkten läggs i din varukorg.
Produkten har lagts
till i din varukorg.
till i din varukorg.
Snabb leverans



